Published 28/01/2017 15:27 by Ronni Tino Pedersen

Går du med uindfriede praktikantdrømme for 2018, så kom og hjælp os med at gøre sociale medier til et bedre sted at bruge tiden.

Vi er et ungt bureau i udvikling, og vi har derfor brug for de skarpeste kandidater til at rådgive vores kunder bedst muligt. Vi er kreative, men vi er også konsulenter, hvilket betyder, at vi er tillidsvækkende, perfektionistiske, ærlige og flittige. Er det ord, som andre ville beskrive dig med – og bløder dit hjerte for at nørde sociale medier, så skal du sende os en ansøgning.

I et praktikophold hos os vil du få en masse erfaring og værktøjer, du kan bruge videre i din karriere – enten hos os, på bureau- eller på kundesiden. Vi har desuden tradition for at holde kontakten med vores dygtige praktikanter og potentielt tilbyde dem en stilling efterfølgende.

Har du mod på enten at skabe fængende indhold, der berører og interesserer, strukturere data i rapporter, som formidler værdien for kunden, foretage analyser og lægge strategier, eller være empatisk community manager med hænderne på tastaturet, så er vi et match. Du kommer til at have en fast kontaktperson, som tager ansvar for din læring, og vi kan love, at du kommer til at udvikle dig, få et større netværk og arbejde hårdt. Vi betaler med god kaffe, et kreativt kontormiljø og ægte penge.

DU HAR EN – OG SANDSYNLIGVIS FLERE – AF FØLGENDE KVALIFIKATIONER:
• Passion for og professionel erfaring med sociale medier evt. som community manager
• En research-orienteret, analytisk og metodisk tilgang i dit arbejde
• Generel erfaring med marketing, kommunikation eller konsulentbranchen
• Erfaring med annoncering på sociale medier Facebook, Twitter og Google
• Talent for noget specifikt fx konceptudvikling, analyse og talnørderi eller visuel produktion
• Navigerer uden frygt i den digitale værktøjskasse fra Office til Adobe-pakke

VI KAN TILBYDE DIG:
• Et kreativt og lærerigt miljø, hvor du får styrket dine eksisterende kompetencer og mulighed for at udvikle nye
• Direkte relation til og netværk i en masse spændende virksomheder
• Dygtige og ambitiøse kollegaer (pt. 8 stk.), som prioriterer at smile og have det sjovt, mens de har travlt
• Et dejligt og kreativt kontormiljø i centrum af Kbh
• En social arbejdsplads, hvor vi bl.a. tager sammen til Social Media Week, løber DHL samt spiser gode middage
• Masser af mulighed for indflydelse og ansvar
• Al den Coffee Collective kaffe (og Fernet-Branca), du kan drikke
• God frokostordning
• Praktikløn

Send din ansøgning og CV til job@untold.dk i dag. Inkluder gerne links til relevante projekter du har arbejdet på, samt til dine profiler på sociale medier. Vi holder samtaler løbende og ansætter forårspraktikant snarest. Eventuelle spørgsmål besvares af adm. dir. Ronni Tino Pedersen, rope@untold.dk, 21405251.

Læs her hvordan vores tidligere praktikant, Rasmus, beskriver sit ophold.

 


OM OS 

untold-børsen-gazelle-2017

Untold er et strategisk social media og community management bureau. Vi hjælper virksomheder med at opbygge en relevant og autentisk tilstedeværelse på sociale medier.

Det gør vi ved at opdyrke fællesskaber online; de digitale kliker på bl.a. sociale medier. Vores mission er ikke at få vist et produkt flest mulige gange på Facebook, men at skabe en meningsfuld og dialogbaseret relation mellem en virksomhed og de mennesker, som identificerer sig med dens værdier.

Vores ydelser tæller bl.a. strategi og analyse, effektmåling, taktik og kreative kampagnekoncepter, undervisning og træning samt annoncering og drift – kort sagt alt fra strategi til eksekvering på sociale medier.

Vi arbejder både for store og små virksomheder og organisationer heriblandt Lundbeck, Fernet-Branca, Hill’s Pet Nutrition, Center for Ludomani og Bezzerwizzer

Published 07/04/2016 11:41 by Jonas Juhler Hansen

Her er hvad vores seneste praktikant, Rasmus, skrev om sit praktikophold hos Untold. Hvis du kan se dig selv i samme rolle, så giv lyd. Hvad lavede jeg? Mine fem måneders praktik bød på et væld af forskelligartede opgaver med meget forskellige kunder. Jeg havde knapt fundet mig et hæve-sænke-bord, før jeg var i gang […]

Published 28/03/2016 16:30 by Jonas Juhler Hansen

Branded indhold på sociale medier er som at se reklamer med like-knapper. Men sociale platforme har altid handlet om noget andet. Nemlig fællesskab. Måske ligger løsningen der? Styrken ved sociale medier – også før man kaldte det sociale medier – har altid været evnen til at forbinde mennesker om noget, man var fælles om. Venner, […]

Published 25/03/2016 08:44 by Ronni Tino Pedersen

“The product is the service is the marketing.” The sentence stands out for me as I leave London and the 2016 Sprint Europe conference about online communities. The words are those of Marged Cother who – quoting her boss – are conveying to the audience how GOV.UK are perceiving their communicative goal on digital and […]