Published 27/02/2020 13:30 by admin

Er du studerende og brænder du for data og sociale medier, så kom og hjælp os med at gøre sociale medier til et bedre sted at være! Vi søger en talstærk studentermedhjælper til 15-20 timer pr. uge til ansættelse hurtigst muligt.

Untold er et strategisk social media bureau, der hjælper vores kunder med at skabe en relevant og autentisk tilstedeværelse på sociale medier. Vores mission er at skabe en meningsfuld relation mellem et brand og de mennesker, som identificerer sig med dets værdier.

Strategi og analyse, effektmåling, taktik og kreative kampagnekoncepter, undervisning og træning samt annoncering og community management – kort sagt alt fra strategi til eksekvering på sociale medier – er vores kerneydelser.

Vi har brug for en skarp studentermedhjælper, der på sigt kan være med til at optimere den måde, vi anvender data og annoncerer på.

Har du mod på at bruge din interesse for tal til at lave analyser af indhold og kampagner på sociale medier, strukturere rapporter som formidler værdien af vores arbejde for kunden, og bidrage til udvikling af kommunikation på baggrund af data, er det dig, vi har brug for.

DU KAN NIKKE GENKENDENDE TIL EN ELLER FLERE AF FØLGENDE:

  • Er i gang med en videregående uddannelse.
  • Har flair for tal og data, og har forståelse for hvordan de influerer sociale medier.
  • Er lærenem til at sætte sig ind i nye værktøjer og systemer.
  • Er struktureret, grundig og fleksibel.
  • Erfaring med annoncering er en fordel.
  • Kender Excel som egen bukselomme.

VI KAN TILBYDE DIG:

  • Et kreativt miljø, hvor du får styrket dine kompetencer og udvikler dig i den retning, du ønsker.
  • Netværk i en masse spændende virksomheder.
  • Kolleger som holder humøret højt, mens vi har travlt.
  • Et dejligt kontorfællesskab med udsigt til søerne (Dronning Louises Bro).
  • Masser af mulighed for indflydelse og ansvar.
  • God og bæredygtig frokostordning.
  • En konkurrencedygtig løn.

Send din ansøgning og CV til job@untold.dk senest d. 11. marts. Vi holder samtaler løbende og ansætter hurtigst muligt. Spørgsmål besvares af Martin Munk Christensen, mamu@untold.dk.

Published 18/02/2020 11:28 by Ronni Tino Pedersen

Er du idérig og brænder du for kreativitet og visuel kommunikation, så kom og hjælp os med at gøre sociale medier til et bedre sted at være! Vi søger en kreativ designer til en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge til ansættelse hurtigst muligt. Stillingen kan på sigt udvikle sig til fuldtid. Vi er et […]

Published 03/01/2020 11:48 by Ronni Tino Pedersen

Går du med uindfriede praktikantdrømme for efterårssemesteret 2020 – så kom og hjælp os med at gøre sociale medier til et bedre sted at være. Vi er et ungt bureau i rivende udvikling, og vi har derfor brug for de skarpeste kandidater til at rådgive vores kunder bedst muligt. Vi er kreative, men vi er […]

Published 09:23 by admin

We’re looking for a Norwegian community manager to join our team as soon as possible – before February 1. Your daily responsibilities will be to monitor and respond to community activities on social media as well as translating brief texts from Danish into your mother tongue. The position is ideal for students at a BA […]

Published 20/12/2018 11:11 by Anna Rønn Schmidt

Her er hvad vores seneste praktikant, Anna, skrev om sit praktikophold hos Untold. Hvis du kan se dig selv i samme rolle, så giv lyd… Jeg sidder ved det yderste bord i lokalet med en udsigt udover Dr. Louises Bro og søerne. Hvorfor de er gået med til at give praktikanten kontorets bedste plads, forstår jeg […]

Published 07/04/2016 11:41 by Jonas Juhler Hansen

Her er hvad vores praktikant, Rasmus, skrev om sit praktikophold hos Untold. Hvis du kan se dig selv i samme rolle, så giv lyd. Hvad lavede jeg? Mine fem måneders praktik bød på et væld af forskelligartede opgaver med meget forskellige kunder. Jeg havde knapt fundet mig et hæve-sænke-bord, før jeg var i gang med […]

Published 28/03/2016 16:30 by Jonas Juhler Hansen

Branded indhold på sociale medier er som at se reklamer med like-knapper. Men sociale platforme har altid handlet om noget andet. Nemlig fællesskab. Måske ligger løsningen der? Styrken ved sociale medier – også før man kaldte det sociale medier – har altid været evnen til at forbinde mennesker om noget, man var fælles om. Venner, […]

Published 25/03/2016 08:44 by Ronni Tino Pedersen

“The product is the service is the marketing.” The sentence stands out for me as I leave London and the 2016 Sprint Europe conference about online communities. The words are those of Marged Cother who – quoting her boss – are conveying to the audience how GOV.UK are perceiving their communicative goal on digital and […]